نماینده دائمی پاکستان در سازمان ملل متحد گفته که کشورش تصمیم گرفته شکایتی را علیه طالبان و هند به دلیل دستداشتن در فعالیتهای هراسافگنی به سازمان ملل متحد ارائه کند.

پاکستان علیه طالبان در سازمان ملل متحد شکایت میکند
25 حوت 1403 ساعت 8:20
نماینده دائمی پاکستان در سازمان ملل متحد گفته که کشورش تصمیم گرفته شکایتی را علیه طالبان و هند به دلیل دستداشتن در فعالیتهای هراسافگنی به سازمان ملل متحد ارائه کند.
نماینده دائمی پاکستان در سازمان ملل متحد گفته که کشورش تصمیم گرفته شکایتی را علیه طالبان و هند به دلیل دستداشتن در فعالیتهای هراسافگنی به سازمان ملل متحد ارائه کند.
کد مطلب: 180850